با تشريح كشفيات 2 ماهه سال جاري در خوزستان؛جانشين فرماندهي انتظامي تاكيد كرد: برخورد جدي با اراذل و

جانشين فرماندهي نيروي انتظامي خوزستان گفت: در برقراري امنيت صندوق‌ها در انتخابات آينده با هر گونه تخلف و اقدام خارج از رويه برخورد مي‌شود و در صورت نياز از نيروهاي بسيج نيز استفاده خواهد شد.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ سرهنگ عبدالله نظرپور در نشست خبري كه امروز(شنبه، 28 ارديبهشت ماه) برگزار شد، اظهار كرد: در ماه‌هاي آخر سال گذشته در استان در بحث امنيتي اقدامات خوبي انجام شد كه در ابتداي سال 92 نيز با حضور هفت ميليون مهمان و راهيان نور براي تامين امنيت تدابير خاصي انجام شد.
 
وي افزود: در زمينه امنيت مسافران و راهيان نور، كاهش و جلوگيري از وقوع تصادفات توفيقات خوبي در 2 ماهه نخست سال 92 حاصل شد. پس از پايان تعطيلات نوروز نيز سفر هيات دولت به استان انجام شد كه در اين زمينه هم در تامين امنيت در بازديدها، نشست‌ها و سخنراني‌ها اقدامات شايسته انجام شد.
 
نظرپور در تشريح عملكرد نيروي انتظامي در فروردين و ارديبهشت 92 گفت: در 2 ماه نخست سال جاري 16 باند بزرگ سرقت شامل باندهاي مسلحانه سرقت، سرقت سيم برق، گوشي موبايل و غيره شناسايي شد. همچنين در جريان اين شناسايي‌ها، 57 نفر از سارقان كه در قالب باند سرقت مي‌كردند، دستگير شدند.
 
وي ادامه داد: در زمينه مبارزه با مواد مخدر 12 باند از ابتداي سال جاري توسط نيروي انتظامي شناسايي و متلاشي و 486 كيلوگرم انواع مواد مخدر و 29 هزار و 219 عدد قرص روانگردان كشف و ضبط و در اين زمينه يك‌هزار و 865 پرونده در دستگاه قضايي تشكيل شد.
 
جانشين فرماندهي نيروي انتظامي خوزستان تصريح كرد: در بحث پاك‌سازي مناطق آلوده به مواد مخدر در استان نيز با توجه به نارضايتي عمومي، برخورد با خرده‌فروشان به نحو خوبي انجام شد.
 
وي در بحث برخورد با جرايم اينترنتي گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون 24 مورد تخلف برداشت از حساب، نشر اكاذيب، جرايم عليه عفت عمومي و غيره ضبط شد و برخورد به عمل آمد.
 
نظرپور با بيان اين‌كه در 2 ماهه نخست سال جاري 270 فقره سلاح غيرمجاز در خوزستان كشف شده است، عنوان كرد: 2 هزار 534 مورد مواد محترقه نيز جزو كشفيات سال جاري است.
 
وي گفت: در سال جاري 133 مورد تصادف فوتي و 2 هزار و 191 مورد تصادف جرحي رخ داد كه آمار وقوع تصادف نسبت به مدت مشابه سال گذشته 16 درصد كاهش داشته است.
 
نظرپور با بيان اين‌كه برخي سرقت‌ها از منازل با اعتماد خانواده‌ها به برخي افراد و ايجاد رابطه دوستي انجام مي‌شود، تشريح كرد: در سرقت طلاجات از منازل كه توسط برخي زنان سارق انجام مي‌شود، چهار زن دستگير شدند كه به 12 فقره سرقت به اين شيوه اعتراف كردند.
 
وي با تاكيد بر اين‌كه برخورد جدي با اراذل و اوباش از برنامه‌هاي سال 92 است، گفت: در سرقت‌هاي خشن و برخورد با سارقان مسلح تاكنون بيش از 68 درصد سرقت‌ها كشف شده است.
 
نظرپور افزود: در بحث جرايم اينترنتي در زمينه انتخابات تاكنون شاهد تخلف خاصي نبوده‌ايم ولي در اين زمينه هر آنچه تخلف هست برابر ضوابط برخورد مي‌شود.
 
وي ادامه داد:‌در انتخابات آينده، نيروي انتظامي اين آمادگي را دارد كه امنيت انتخابات شوراي شهر و روستا و رياست جمهوري را به نحو مطلوب برقرار كند.
 
جانشين فرمانده نيروي انتظامي خوزستان درباره جمع‌آوري معتادان ولگرد در استان و انتقال آنها به اردوگاه بازپروري، تصريح كرد: كار احداث اين اردوگاه تاكنون 80 درصد پيشرفت داشته است و پس از تكميل آن بخش اعظم معتادان به اين مكان منتقل خواهند شد.
 
به گزارش خبرنگار ايسناي خوزستان، در حاشيه اين نشست، كشفيات مواد مخدر صنعتي و سنتي و قرص‌هاي روانگردان و همچنين سلاح‌هاي سرد و گرم مكشوفه در دو ماه نخست سال جاري در استان خوزستان، براي خبرنگاران به نمايش گذاشته شد.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: 28 / 2 / 1392برچسب:,
ارسال توسط طهماسبی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 23725
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

.

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 23725
تعداد مطالب : 339
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->